d-day

Inte illa att vakna av att bror min kommer in med frukost på sängen, min första tanke var "är han vaken klockan 9 på morgonen? VAD ÄR FEEEL?" men tydligen så tränar han på att komma upp på morgonen (annars brukar han sova till 3-4 på em) för imorgon och på söndag ska han till Vänersborg vid 7 på morgonen och skotta tak.
.
Jag tänkte ta och pallra mig ner mot staden nu, är i starkt behov av svart nagellack och nylonstrumpor inför kvällen innan man ska putsa upp sig och ta sig till Rotviksbro för paaarty!
.
CARL är det du som är meatspin? Hahaha roligt att jag tryckte på den länken på mammas jobb! :(
.
.
åh juste, nu TAGGAR vi TJEJJOR och CARL! :D

Kommentarer
Postat av: EMPO THE BEST

sv: haha ja erkän... fan ville ju ha nyttig mat, typ bara sallad liksom. så kom sandra hem med pizza med kebab, kebab sås och pommes på... sicken otur!

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHA

2010-02-26 @ 12:19:54
URL: http://emeliealdegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0