bussjäkel

Här kommer det utlovade bussinlägget!!

Tänkte ju vara lite lat idag och ta bussen hem eftersom jag ändå skulle ner på stan. Bussen kommer i tid (!!!) men är ganska full så jag ger upp min plats åt en tjej med barn så jag står istället med mina 2 jättetunga väskor. Eftersom min åktid bara är 3-4 minuter så gör det ju inte mkt.

Men.... Då kommer en kille som MÅSTE haft någon typ av störning. Han var jättekort och stirrade på mina boobs från stunden han kom in. Sen vände han bort huvudet ibland och fnittra, frusta och kastade lite på huvudet innan han återgick till tittandet. Han stod typ 1 meter bort.. hmm..

Men så när bussen kör svänger den in på HELT FEL väg och får köra en jävla omväg och fastnar sen i en jävla bilkö.

Efter 20 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) minuter är den hemma och jag är blå på armarna och helt utstirrad. It made my day.

Tack gode guuuud för att jag fick kicka lite cockar idag, annars hade jag brytit ihop!

Kommentarer
Postat av: sofie

haha, söt är du

2010-02-04 @ 23:44:55
URL: http://speroihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0