aaaaaaaaaaj aj

jääädrar vad ooont jag har idag, fyttirackarns!

Var på gymmet igår och körde ett pass Kettlebell och precis i slutet så skulle man göra som jag illustrerat på bilden under typ 20 gånger (TUNGT!).

När jag var på typ 18 så tappade jag taget om min kb (kettlebell) och tänkte liksom "sheeeiiiittaaa, jag kommer få den på foten" och lyckades fånga den 8 kg tunga kb:n i luften.

Mitt grepp inte var så bra så jag råkade  svinga den rakt på mitt smalben samtidigt som jag lyckades knäcka till ryggen och sträcka triceps i armen när jag fångade den pga rycket som blev.



What doesn't kill you only makes you stronger.
Faaan jag borde vara superstrong snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0