If you never give up, you can never give in

Alltid när sjukdomar rör sig i min umgängeskrets får jag det värsta droppet. Så jäkla typiskt.

Har varit helt utslagen idag, sovit, snorat och ojjat mig. Riktigt skit har det varit vill jag lova, därför har det inte varit mycket aktivitet här inne. Men imorgon är en ny dag, och jag planerar att gå på iallafall Retoriken imorgon, så får vi se vad som händer.
.
Nu blir det sängen, igen. God natt!
.

.
Jag HATAR blogg.se när man skriver ett inlägg och det sedan inte publiceras trots att man trycker på knappen.. GAAAAAH

Kommentarer
Postat av: t o v a

sv; nej, jag måste nog ta en M tror jag, vill ju inte att den ska vara för liten .. :( men tack! :D

2010-12-18 @ 18:22:02
URL: http://HTTP://IAMTOVAS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0