Överlevarna

Är det någon mer som ser på den serien just nu?

Tycker faktiskt den är ganska bra, men det är lite "Lost" feeling över det hela.

Mår iallafall lite bättre nu, sitter i soffan och äter min nybakade banankaka. Blir troligtvis hemma imorgon också så är jag helt frisk till torsdag, vore så himla dumt att gå dit i morgon och sedan vakna upp på torsdag ännu sjukare.

Åh, jag saknar skolan! Det är så himla tråkigt här hemma och jag saknar alla vänner <3

Men, men... Inte mycket att göra åt.. Känns lite jobbigt bara om jag skulle missa en massa i skolan. Det löser sig nog förhoppningsvis.

Tänkte krypa ner i sängen sedan efteråt och sova länge och väl, om jag lyckas somna med en gång.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0