Oj

Haha, jag hoppas ni inte tog mig för allvarlig på tidigare inlägg ("Skärpning", ja, rubriken lät kanske lite väl hård, oups..), jag var bara nyfiken på vilka ni är som läser bloggen.

Kul iallafall att jag fick 2 svar, dock 2 helt otippade, lite "random" sådär, men det gillas alltid!

Hinner dock tyvärr inte skriva något om det underbara lägret jag var på, försöker skriva klart en läxa men börjar känna mig sjuk.. :( Sov ju typ 2 timmar i natt och frös konstant i blåst, regn och kyla (vi sov utomhus, i bara sovsäckar, haha!!) så sängen lockar något enormt nu.

Men ni nu 8 (!!) läsare, god natt! :D

Innan jag glömmer, tack Emmie för de fina orden om bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0