God Kväll!

Haha, känner just nu att jag bara bloggar morgon och kväll, fy på mig! Men har inte riktigt tid att hitta ro och sätta sig ner och blogga men ska försöka bli lite bättre, lovar!
.
Idag slutade vi en timme senare än vad vi först trodde då de gjort om schemat (igen!) men att sluta 14,35 är väl helt okej ändå. Efter det åkte jag hem och småsov en liten stund (var helt gaaalet trött efter en hel skoldag, heheh) innan jag åkte ut till Torp Köpcentrum och gick o tittade runt i affärerna, fick faktiskt med mig ett par galet snygga klackar hem som jag tänkte visa imorgon, missa inte det!
.
Nu ska jag sova länge och väl innan det är dags för skola imorgon igen, pussar och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0