Äntligen Fredag!

God Morgon!

Efter att hela kvällen igår kämpat med Facebook och läxor så vaknadee jag upp med feber, ont i huvudet och ont i kroppen. Tji fick jag för att sova ute igår.....

Suger att vara hemma, vi hade ju bara halvdag idag och jag vill inte missa något i skolan nu men jag är helt yr när jag står upp så jag blev hemtvingad ändå.

Tänkte sätta på en film nu och krypa ner i soffan, fryser hur mycket som helst! Det är faktiskt ganska tråkigt att bara ligga här hemma själv, vill ju träffa och prata lägersnack med alla i klassen!

Så till alla er jag inte träffar idag, trevlig helg!



Bild från fikat igår med fina vänner! Espresso Macchiato, mmm! Köpte även ett paraply (hah, mitt blåste sönder på väg ner...) och en grym bok jag väntat på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0