Så var den över...

...inte helgen men Fredag den 13:de!
.
Och vilken härlig dag det blev! Provet gick ÖVER förväntan och efter det blev det en mysig (och lärorik för mig... Politik är förvånansvärt intressant!!) lunch med härligt folk! Sen blev det lite träning på gymmet, det är så sjukt mysigt att springa på bandet och se små små snöflingor singla ner utanför de superstora fönstren <3
.
Efter det blev det fika med några av mina fina vänner innan jag fort som attan drog till stallet och red en liten sväng i kylan. Sen kom Andrea och Sebbe förbi och vi hade det roligt och mysigt där på kvällen sen haha :D Andrea stannade även över natten <3 
.
Idag har det blivit gymmet (igen!) och stallet. Förutom att jag vid ett tillfälle ute i skogen missbedömde avståndet till ett träd och tjockleken på ponnyn som resulterade i ett väldigt svullet ben (hahaha just my luck!) så var det en supermysig tur.
.
Nu ska jag slå in en present till min lilla brorsa som idag blir hela 18 år!!
.
Nattis!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Wiii sicke'n mysig dag det var trotts att det va fredag den 13. Även tidig gym-lördag va super mysig :) puss!

2009-11-17 @ 23:21:06
URL: http://AndreaHultgren.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0