Kasta inte orienterare i glashus, då kan de fjärta eld på en mus

Ajjemen, så ser svenskalektionerna ut på ÖP ;) Har en lektion på 90 minuter nu och det är så dryyygt haha. Är så jäkla trött att de är heltokigt! Blir till att sova middag när jag kommer hem ♥
.
När alla lektioner slutat vid 15,40 ska jag springa bort till Agneberg i regnet och gå på ett föreningsmöte, Futur Jeune. Det är en gammal klasskompis till mig som har startat förening så det är klart vi måste vi måste dit och hejja på honom! :D haha :D Linda påstår dock att hon endast går för att se när han skämmer ut sig, hon är inte snäll hon! :O
.
Nu ska jag läsa lite dikter och vara duktig och ambitiös ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

Husmusen.

Kasta inte orienterare i växthus.

Då kan de fjärta eld på en mus.

Oftast blir det blod av det hela.

Hejdå och god natt, nu börjar vi vela!

2009-11-19 @ 15:00:20
URL: http://edowan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0