Fredagen den 13

Så var den fruktade dagen här, FREDAGEN DEN 13:de. Okej, det är kanske inte riktigt datumet som skrämmer mig... Snarare är det matteprovet som jag ska ha idag, hehe, om några timmar bara faktiskt...

Känner mig så fruktansvärt osäker på matten och skulle behöva jobba igenom hela boken igen (alltså ja, så illa är det haha) men gör provet i morgon. Går det åt helvete så får jag be om omprov, värre är det inte.

Nu tänker jag sätta mig och läsa lite till matte innan jag drar täcket över huvudet som ska försöka soooova några timmar.

God natt <3



Tänkte skriva "jag, om 10 år" men insåg att det nog inte passar då han är man...och jag är kvinna... hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0