dagens outfit + hairlook

söndagsklädsel
.
.
Dunsockar, pyjamasbrallor, vitt linne, mjukiströja från Adidas. Oh yes, paaarty paarty!
.
Tro det eller ej, men dagen i ära så plattade jag faktiskt min lejonman!! Satan vad lång tid det tar, mina lockar är sjukt envisa!!
.
Hmmm.... Dags för klippning..??
.
Nu ska jag plugga matte och bli smart, hare göött!
.
ps, Andrea's goa föräldrar tyckte synd om oss som missade bion så de ska bjuda oss på ett nytt biobesök, i Göteborg! :D
.
ps 2, pappa ska köpa glögg till mig nu, livet går mot en ljusare tid!!! ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: jessica

hej hej tack för inlägget, ja hon e jätte sööt och go=) fin blogg du har=) synd att du inte hann se hela bion hoppas du kan de nästa gång du ska se den fortsätt gärna läsa min blogg jag ska följa din i allafall

mvh jessica

2009-11-22 @ 17:59:10
URL: http://jezzicaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0