snaark

ååh vilken natt... När jag somnade vid 12-1 vaknade jag igen vid 2 med världens värsta sendrag! Så jädra ont det gör, aaah! Låg o vände o vred på mig och försökte massera vaden så att de slutade göra tokont vilket de gjorde efter ungefär 1 timme... 
.
Somnade igen vid halv 4 och vaknade en timme senare med ont igen...SENDRAG I DEN ANDRA VADEN! ååååh! Så då blev jag vaken igen fram tilll halv 6 innan jag somnade o klockan ringde 7... 
.
Men men, det var bara att hoppa upp ur sängen, läsa på lite papper och sedan gå ner till skolan och ha redovisning i psykologin med Peter. Och det gick sjukt bra faktiskt! Men efter den gick jag hem och ska soooooova nu innan det blir Torp ikväll, wiie!
.
från wikipedia "Sendrag är en ytterst obehaglig, krampaktig upplevelse som förekommer väldigt ofta" bläbläblä

Kommentarer
Postat av: EMPO THE BEST

ska vi mötas utanför maxi kl 8? :D :D

2009-12-03 @ 17:29:31
URL: http://emeliealdegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0