no night like saturdays

morsning vilken dag! Sov till 11 idag och låg i sängen och dröna en stund innan jag åt lite frukost och drog sen till stallet där jag red ut barbacka tillsammans med Isa på Snotúr i massa varma, myskläder och brulla runt i skogen där snön nådde upp till magen på lilla Juni då och då. 
.
Vi avslutade med en galopp på ett snötäckt fält, åh så mysigt det var!
.
Hade på mig mina Tommy Hilfiger thermostövlar med fårskinn inuti, alltså, det finns inte varmare (eller fulare haha) stövlar på denna gjord. Jag älskart!
.
När jag kom blev det till att städa ur hela min "walk in closet", jädrar vad mycket som jag tryckt in där! Slängde en hel del så nu är det mucho plats där igen, härligt!
.
Nu sitter jag med mamma och pappa och ser på filmen Stardust, den är faktiskt ruskigt bra! Helt värd att se!
.
.
go natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Jag trodde den skulle vara värdelös, men sedan när alla sa att den var så bra så var jag tvungen att se den! Och den var otroligt bra faktiskt!

Nu måste jag lyssna på den låten haha



Den filmen har jag också velat se länge!

2009-12-20 @ 10:19:39
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0