det man inte har i huvudet får man ha i håret

Sofia den där Enarsson säger:

inte lätt o vara blond, men stolt! :D

Andrea - GOD JUL   säger:

haha neeeh :D
det är inte det ;)

Sofia den där Enarsson säger:

kinderägg ;)

Andrea - GOD JUL   säger:

du kan va :O

Sofia den där Enarsson säger:

naaaj jag är blek   :O

Andrea - GOD JUL   säger:

jaaa
jag med =(

Sofia den där Enarsson säger:


gott sugen på akvarium faktikskt..

Andrea - GOD JUL   säger:

va? xD 

Sofia den där Enarsson säger:

OJ haha solarium....  :S

Andrea - GOD JUL   säger:

hahahahahahaha :D:D
xD

Sofia den där Enarsson säger:

vad bra att jag motbevisade att jag är blond där... -.-

Andrea - GOD JUL   säger:

BLONDIN :D



Det är GLÖGGEN!

Kommentarer
Postat av: Andrea

hahaha xD det är glöggen dom gör det :D:D:D

2009-12-24 @ 13:02:17
URL: http://AndreaHultgren.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0