banna franska killar från skype

hahaha en sån ful sak hände idag på Skype... Provade att sätta "lägesstatusen" på "SkypeMe!" för att se vad som hände och vips så var det 4-5 pers som alla skrev till mig samtidigt. Tog då bort det igen och började undersöka vad det var för fånar som skrev som besatta.
.
En kille ringde upp mig och just som jag skulle klicka ner honom puttar Oscar till mig och vips så dyker han upp på min skärm.... Fast ska vi vara ärliga...det var mest en del av honom...en kroppsdel...och det var inte ett lillfinger... HAHAH jag slänger ju ner skärmen i ren panik och Oscar som är lite mer trögfattad fattade inte alls vad det var... Så jag visade honom skärmen... HAHAH !! 
.
Stängde iallafall av datorn sen (och loggades ju då även ut..phhhuuuu..) och satt sen och hade väldigt roligt åt den här killen (som försökte ringa typ 20 gånger till men blev aningen dissad ;)) på chatten, stackarn blev totalt råägd av oss efteråt hahaha. 
.
Men vi har lärt oss våran läxa och kommer nu neka samtliga randoms (vilket vi fick sitta o hålla på med hela kvällen typ haha)
.
So what kanske? Nu kommer det stora problemet... vad säger man om manliga fransmän? Alltså, det är väl fransyskor för kvinner (om jag inte blandar ihop det med köttbiten man köper i mataffären nu....), heter det fransoser, fransosser, fransöser, fransåser? wtf liksom?
.
eeeh, ah, dom som orkade läsa allt lovar jag en pepparkaka! haha :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha fler besökare till din blogg och chansen att vinna ett presentkort på SF för 300 kr och en spotify invite?

Bli medlem här:

http://www.bannerutbyte.se?r=58289

2009-12-07 @ 00:07:22
Postat av: Anonym

godnatt! =)

2009-12-07 @ 00:15:17
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Robbfyran

Haha...mammas hästar :P fast dom är juh fina att titta på å klappa :P

2009-12-07 @ 00:15:53
URL: http://robbfyran.blogg.se/
Postat av: Andrea

GE MIG PEPPARKAKA :)

2009-12-09 @ 19:15:37
URL: http://AndreaHultgren.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0