applabuske

Tihi vilken härlig dag! Först frukost med hela familjen, inte ofta de händer! 
.
Sen kom Emelie till stora staden Uddevalla för lite bus med mina cpvänner, mycket trevligt! Vi bowlade även, gissa vilket lag som vann? HUH, HUH!? ÖP-laget såklart daaah!
.
Efter lite fika på stan som avslutning så gick jag och Emelie hem till mig och inväntade Ludde för lite filmkväll. Carl tyckte dock de var roligare att hänga på ett tåg med Peter Jihde, tråkmåns!
.
Nu ska jag titta på lite fiiilm och sedan sova, naninatt!

Kommentarer
Postat av: EMPO THE BEST

yeee vi är bäst :D

men det kan ju vara kul för calleponken att hänga med några riktigt män någon gång.. ludde når ju inte riktigt upp till det kreteriet :) hihih

2009-12-29 @ 10:31:04
URL: http://emeliealdegren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Lägg av syrran, det gör han visst! Ludde är mer man än Fantomen för i helskotta! Förresten, vad är kreteriet? Trodde det hette kriteriet

2009-12-29 @ 15:36:20
Postat av: EMPO THE BEST

Okej då syrran, du har väl rätt, han är sjukt manlig. Jag ska framöver alltid se upp till Ludde som den hjälte han är! Trodde aldrig att jag skulle säga det här men faktum är att tjommen Ludde är bättre än alla könor i hela vida världen!

2009-12-29 @ 15:39:01
URL: http://emeliealdegren.bugg.se
Postat av: Sofia

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!



Ludde är superwannabewomanhero :D

2009-12-29 @ 15:47:25
URL: http://sofiaenarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0