#2

Sådär ja, nu är det dags för julafton nr 2! Igår var ju bara farmor här men idag kommer hela Enarsson-släktet


Jag är posarN                          -      Pappa har satt stjärnan på granen, wiho!


Och i vanlig Sofia anda blev det såklart ridning nu på juldagen!





Det blåste som tusan och snöade vilket resulterade i en ganska pigg och glad liten filur till häst. Och vi ska vara ärliga såg stora delar av ridpasset ut som under: Juni i fullt fart och Sofia på, skrattandes som tusan!



Fortsatt god jul! :D

Kommentarer
Postat av: EMPO THE BEST

Jag åkte med min kusin Alina och hennes mamma ut till stallet igår, för de skulle ta in hästarna, och då fick jag hjälpa till :D hihihih, ekrän duktigt av mig! :D

2009-12-25 @ 15:35:04
URL: http://emeliealdegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0