Mr Marston, sir

Jag har alltid varit lite av en pojkflicka som älskar spel som GTA, World of Warcraft, Battlefield, Halo etc etc. Har dock inte spelat särskilt mycket de senaste åren då varken tid eller intresse funnits.

Men, så för några veckor sedan kom min bror hem med ett nytt spel, Red Dead Redemption! Och det är som gjort för mig!

Man spelar John Marston, en cowboysnubbe som i slutet av 1800-talet ska leta rätt och döda två andra snubbar för att få tillbaka sin familj. Han rider runt på sin häst kors och tvärs över både Amerika och Mexiko och skjuter hej vilt överallt.

Fattar ni?!


Grym grafik, man får leka cowboy, och kan rida runt heeeeeelt obehindrat!! Hästtjejen i mig gråter av glädje!









Men, idag när jag tog mig en runda upp i skogen bland bergen för att fånga in en tjuv upptäckte jag genast problemet med detta spel.

Allt hade gått skitbra, jag dödade (heheh) hans medbrottslingar och lyckades fånga in snubben jag var ute efter levande. Så medans jag bar honom påväg mot hästen min så stegrar den och springer iväg. Alla andra hästar runt (de döda snubbarnas) börjar gnägga och stegra och vips så är jag ensam med tjuven på ryggen.

Så vänder jag mig om och ser en MEGASTOR BJÖRN komma springande mot mig. Stängde av spelet direkt och får nu vänta på min bror så kan han göra klart uppdraget åt mig.

Jävla björnar.


Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, förlåt men det är så kul!xD



Det där spelet MÅSTE jag ju nästan ha, får säga åt min brosa att köpa det åt mig!;)

2011-09-21 @ 21:46:45
URL: http://dalaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0