c a n d y m a n

Tänkte erkänna att jag idag faktiskt köpte på mig lite godis. Ska nämligen plugga in en hel bok idag till imorgon så kände att jag behöver lite extra energi.

Men, så när jag snodde åt mig den första godisbiten insåg jag något fruktansvärt.

Godis är ju inte gott längre?

Alltså, nej, inte alls. Förra gången jag åt godis (typ 2 veckor sedan) kände jag samma sak men trodde det berodde på att jag var sjuk och inget godisbehov fanns.

Vad har hääänt?! Inte ens det goda godiset (surt och Pez) är gott längre. Har med andra ord hamnat i en allvarligt situation.

Hur ska jag klara mig utan godis? Jo, ganska bra tror jag.

Godispåset har jag nu sålt till min bror, så kan inte klaga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0