Work In Progress - drawings



Inspirerad av en utav mina favoritbilder på tvillingarna, som ni andra TH-brudar kanske ser. Gjorde dock min egen tolkninga av bilden och tog bort lite skuggor, och la till några samt ändrade lite ansiktsproportioner för att komma ifrån "the kaulitz look"

Den är inte klar, har massor med finputsning kvar (munnen, ögon etc) samt hår,
men så här långt har jag kommit på en vecka.

Bilden är tagen med mobiltelefon, och det är ingen skärpa whatsoever,
ska fixa bättre bild tills den är klar.



Men anledningen till uppladdningen, jag behöver lite hjälp!
Hur tycker ni, ärade människor, att håret skall göras?

Kommentarer
Postat av: matilda

ååh! du är så duktig sofia! till och med jag visste vilken bild du snackade om ;)

2011-03-12 @ 10:34:07
URL: http://matilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0