oh bloody hell

Min bror var i extas igår när jag kom hem, för i hallen stod en ny leverans från USA (som han handlar mycket med).

I paketet låg en skottsäker militärväst (yes, nu har han bara typ 15 st olika...woohoo haha) som han fått för endast lite drygt 150 svenska kronor.

Varför var den så billig?

Tyvärr så hade det kommit blod på den när snubben var och militärade sig i Afghanistan.

Så, uppe på min brors väst ligger nu inte bara 24 olika plagg (skottsäkra västar, hölster, byxor, jackor, hjälmar etc etc) från Amerikanska Militären, nej, nu har han även en med äkta Amerikanareblod på. Respekt, hahaha.....

En hobby är en hobby. Även om nu min bror har en liten, ja, säregen hobby....


Kläderna ni ser på bilden har min bror liggandes i en hög i sitt rum hahaha... 20 åringar alltså...

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Tack så mycket =)

2011-03-24 @ 14:29:57
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0