BRUTALT

Något vi stackars kvinnor behöver dras med är den välkända, och ÖKÄNDA, mensvärken.
Och självklart, vem om inte jag, ska få den förjävligaste av den förjävligaste? Fick för ett tag sedan receptbelagda mediciner för min smärta men upptäckte denna månad att de inte fungerar längre.
Är spyfärdig, kan inte sitta still med benen och vill helst sitta dubbelvikt. Men samtidigt har jag så ont i ländryggen och är så svullen i magen att det är halvt omöjligt att böja sig. Någon man som känner igen sig? Nä, trodde inte det, era jäkla lyckostar.

Har dessutom redan tagit en liten tablett för mycket, man blir ganska desperat i mitt läge när INGET fungerar längre. Är lite småsugen på att gå ut i trädgården och lägga mig på mage och bara somna. Fast nä, där ute finns ingen choklad.

Jag gillar egentligen inte bildlösa inlägg, så jag googlade helt enkelt på "mensvärk".

Bilder jag fick fram kommer här, tolka hur ni vill, hahahaha....













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0