nightmares

Ledig dag idag från skolan, riktigt gött med tanke på att min hals fortfarande håller på och jävlas med mig.

Men jisses vilken dröm/mardröm jag hade i natt.

Vet inte riktigt hur det började, men minns att jag gick ensam på en väg när jag blev upplockad av en kompis som var ute och körde med sin buss, lastad med två hästar. När han stannade så hoppade en häst ut och jag fick hjälpa honom lasta om innan han körde iväg igen och jag fortsatte gå.



Då, helt plötsligt, blir det världens vulkanutbrott på ett berg som jag går nedanför. Jag springer in i skogen och söker skydd och gömmer mig där en stund, tills min familj kommer och plockar upp mig. Vi åker iväg och pappa visar på en karta vart vi kör, vart vi är påväg och hur långt in i skogen jag var. Och då var vi/jag tydligen på Öland? hahaha....

Vi åker iallafall till ett typ av "safety-place" där folk har flytt för att undvika vulkan samt de djävulshundar som rymt och käkar upp folk (hahah, det ballar ur...) Och vid det här safety-placet (som ser ut som en bostadsområde med lägenhetshus som är sjukt backigt) kommer det en cpunge som cyklar skitfort ner för en av backarna och crashar så jag, pojkens kompis och mamman till kompisen får försöka rädda hans liv.

Pojken överlevde och hans mamma kom och hämta honom. Sen kom lavan och jag vaknade... Hahah, hur ska man tolka detta?

Det var faktiskt riktigt otäckt, och vissa delar av drömmen har jag redan glömt, tack gud.

Men vaaaaad är det häääääär.... Jag har inte drömt en enda dröm på 2 år, och den senaste månaden har jag haft mardrömmar varje natt.


Kommentarer
Postat av: ANGELICATO - åsikter,musik,djävulskap <3

jag har haft bara mardrömmar i över 3 år ;O lr en vanlig dröm för några månader sen

2011-03-17 @ 01:53:43
URL: http://angelicato.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0