SOMMARLOV

Efter ett jävla slit så är det ÄNTLIGEN LOV! Dock blir det en hel del plugg nu under sommaren, men va faan, man slipper ju ändå lektioner och allt annat som tar en massa tid.

Jag är ledig nu i två dagar, sen på fredagkväll börjar jag jobba och kör på stenhårt hela helgen. Ska försöka upprätthålla bloggen fram tills dess, och med tanke på att jag införskaffat mig halsfluss så lär de här två dagarna fram till fredag bli väldigt lugna = updates.

Man måste gillat!

Sitter och kollar på So You Think You Can Dance, bästa programmet som visas på svensk TV, helt klart! Missa det INTE!

Kommentarer
Postat av: jenny

grattis tillsommarlovet!

2011-06-15 @ 14:52:14
URL: http://blogg.amelia.se/london/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0