new year - the look



Efter att gått runt som ett spöke i två dagar plockade jag fram sminket, hoppade in i duschen och snodde en jacka från min bror. Ready for 2011.

Hade på mig en tajt svart klänning från Monki med läderdetaljer samt tunna svarta nylonstrumpor till det. Sen Eriks US Military (import från US and A, används tydligen av försvarsmakten där hahah, min bror är militärnörd...) över och kedjehalsband och nitarmband.

Och en webcambild på det, med massor med ljusskuggor i ansiktet. Riktigt grymt, haha. Orkade dock inte pilla med mitt hår, så jag satte bara upp luggen lite och lät allt annat vara au naturale.

Kommentarer
Postat av: EMPO THE BAST

sv: aaaaaaaaaaaaa party all the time.......... ne stort eskö på de

haha har nog aldrig haft så tråkigt i hela mitt snart 18 åriga liv -.-

2011-01-01 @ 20:24:39
URL: http://empobabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0