5e Januari 2011

I onsdags åkte jag som bekant till Göteborg där jag skulle möta upp med Maria/Mirre och överlämna en bild jag ritat åt henne på förfrågan.

Efter MASSIVT strul med tåg och bussar (västtrafik/västtågen är de absolut sämsta i sitt slag. Kom fram till Göteborg klockan 16,50 istället för 14,22.... Och fick stå ute i snö och blåst i sammanlagt 1h o 35 min....) kom jag fram och mötte upp med henne vid 17,00 i Nordstan. Gick runt och kollade runt på lite shopping och gick sedan och åt på Jensen's Böfhouse. Alltså satan, varför äter man inte oftare där? Så jääkla god mat att det är helt sjukt. Ny favorit!

Iallafall, efter middag bestämde vi oss för att gå på bio och lyckades få tag på två platser till den utsålda The Tourist på biopalatset. Väldigt sevärd och bra film, om man hoppar över slutet haha... En hel hög med bra skådisar dock, så lite ögongodis bjuds det på.



Vid klockan 23 skildes vi åt och jag var hemma igen strax innan två. Somnade direkt när huvudet landade på kudden, hahaha... Så jävla trött hahaha...

Bilden dyker upp här inom några dagar, ska skicka in den i dataformat till Mirre först och göra det sista på hemsidan, men en annan teckning dyker upp här typ, om 30 minuter.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0