20110208

Slutade idag klockan 10,20 efter ett prov, ganska go tid. Gick hem, gjorde en sådan där känd ninjahalkning och landade på rumpan mitt på vägen och staplade sedan de sista 100 meterna hem, hahaha...

Har sedan jag kom hem sovit en liten stund (oupsi) och pluggat, och inväntar nu farmor som ska hit och äta. Myskväll! Fast, jag måste nog köra en "Sofia" och borra ner mig i pluggandet istället för att vara social. Känns alltid lika bra. Punkt.

Försökte förresten blogga från min mobil igår (har fått den nya Androiden) och det gick huuur bra som helst, tills jag skulle börja skriva inlägget... Det gick inte att fylla i den här "inläggsboxen". Så jäkla typiskt. Men, jag är sjukt nöjd med den ändå.

Fick förresten en present av mor min för ett tag sedan.



Hur tolkar man sånt?


Kommentarer
Postat av: EMPO

HAAAAAAHHHHAAAAA SOFIA GOES NINJA

2011-02-08 @ 21:58:41
URL: http://empobabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0