empty road

Här har det varit väldigt tyst!

Har nu under vinterlovet inte orkat göra annat än att fira jul och mysa runt, har även gått och släpat på en ruskig förkyldning så att blogga har inte varit prioritering nummer ett.

Men, kära vänner, nu är det dags att fira!

För precis en vecka vid denna tiden så skrev jag körkortsprovet och fick hela 63/65!! För att vara godkänd var man tvungen att ha över 52/65 så jag hade ganska gott med marginal.

Och idag, efter en orolig sömn på 4 timmar så var det dags för uppkörning. Har aldrig varit så nära på att spy ut över ratten förut, men det var inte nådigt så nervös jag var. Att det regnade och var en hel del trafik ute på vägen gjorde ju inte saken bättre heller direkt....

Jag klarade det.

Nu har jag äntligen mitt efterlängtade körkort!! Det känns så himla skönt att det är klart, kan inte ens förklara lättnaden... När jag skulle köra tillbaka körskolans bil så satt jag där inne, helt ensam och kände mig sjukt mäktig.

Så, är det någon som behöver chaufför, ni vet vem ni ska ringa....


Kommentarer
Postat av: anna

k. Nej jag har inte träffat eller pratat med honom. Det har inte du heller så du ska fan inte stå där och snacka skit om honom. Ingen av oss kände honom eller dylan men det är inget alls konstigt om dem. Påstå inget och bra gjort att du stal alla din text om skjutnigen från google.

2012-01-01 @ 15:48:29
URL: http://jjustannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0