Svenska Sofia

Åh gud, vilken chock jag fick när jag kikade in på Aftonbladet i eftermiddags, och där, som tredje artikel kommer jag??! Trauma hahaha..!

Trodde de skulle lägga ut klippet under Webb-Tv fliken, alltså inte på första sidan men det var ruskigt kul att den var såpass populär! Enligt journalisten så fick videon 25 000 visningar på 60 minuter, det är faan inte illa!



Har fått 12 nya vänförfrågningar idag på Facebook, vilken slump va?

Nej, men det är jätteroligt att det blev en sådan stor grejj av det, hade inte räknat med varken intervju eller bild på mig.



Mona Sahlin kan se sig slagen av mig, Svenska Sofia samt min trogna, vita/gråa/svarta, springarsimmare Arthur the Whale

Kommentarer
Postat av: Lisa - tecknar

Kikade in på aftonbladet, så häftigt ju! :D

2011-08-04 @ 00:38:59
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0