you know I'm bad

Scheiße, jag kanske glömde av att jag hade en blogg idag.
.
Hyrde igår I love you Philip Morris!, Sherlock Holmes och Alice In Wonderland trots att jag redan sett de två sistnämnda, men äsch, de är ju så bra!
.
.
Dagen idag inleddes med morgonpromenad klockan 09,00 med Carro, sen hem, äta frukost och sova en liten stund innan min gamla chef ringde och väckte mig. Tack för den Steffe haha! Efter det blev det fixande med min cykel som jag renoverar samt en massa läsning. Jag överdoserar böcker alltså haha.
.
Bjöd på mat här hemma också, Chicken Masala och sallad, så gaaalet gott!
.
Imorgon blir det mattepluggande, cykelmålande men nu först pannacotta och film!
.
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha den där filmen är verkligen kul (:



Och du ritar fan asbra!!

2010-09-04 @ 23:44:51
URL: http://cahmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0