horror

ÅH, fy tusan...

Som det lilla änglabarn jag är, tänkte jag gå ner i källaren och hänga tvätt och sätta på en ny maskin så mamma skulle slippa. Ack, somliga straffar Gud direkt...

När jag går igenom vårat vedrum (observera att jag bor i ett mycket gammalt hus, ett av de äldsta i Uddevalla, därav är min källare i stil med källare man annars bara hittar i skräckfilmer. Lågt i tak, mörkt, massor med smårum, kallt, oisolerat och med alla sorters monster man kan hitta) ser jag i min ögonvrå en spindel stor som en jävla hund, precis bredvid mig!!! Kastar mig igenom dörrkarmen in till tvättrummet och försöker hämta andan.

Ringer mamma och ber henne komma hem så fort fort fort som möjligt så att de kan ta bort spindeln så jag kan ta mig upp, gråter en skvätt och fixar sedan tvätten med ett öga mot vedrummet hela tiden.

Efter 45 minuter (!!!!!) kommer hela familjen ner, gott skrattandes åt mig som stod och grät hahaha... Inte så tuff längre...ehhrrm...

Men spindeln var ENORM! Med ben och allt var den säkert lika stor som ovansidan på ett glas.



+



=

skitskraj Sofia.

Ingen Spiderchick här inte, heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0