Ich sterbe für unsere Unsterblichkeit

Vem var de som först sprang över mig med en flock noshörningar och sen la mig framför ett skenande tåg?
.
Gudars, idag är man ju inte lite sliten. Har blåmärken överallt, en obefintlig röst, halsont, huvudvärk och massor med härliga minnen! Gårdagen var helt fantastiskt rolig!! Allt gick så jädra bra, med sjukt härliga tågkonduktörer, nostalgitrippar med Lovisa och nya bekantskaper.
.
Vi var på Liseberg från att det öppna tills en timme innan det stängde. Jag drog lite innan det sista gänget drog då min buss till Uddevalla skulle gå 21,45 så vid 21,15 lämnade jag Liseberg för denna gång. 
.
Men shit så kul det var, vi var en härlig grupp på 13 personer (Jag, Linda, Andrea, Lovisa, Julia, Ronja, Kajsa, Johanna, Josefin, Thea, Björn, Christopher och Marcus). 
.
Eftersom väderprognosen för lördagen var lite ostabil så var det inte alls många på Liseberg och jag tror vi stod som max 10-15 minuter i kö. Till mer än hälften av attraktionerna (typ Kanonen, Balder, Jukkbox, Flumride, Spinrock) var det bara att springa in och hoppa i
.
Nu ska jag placera mig i solen med en bok och försöka ladda batterierna inför skolan i morgon. Håll tummarna för att jag inte blir sjuk, mår lite sådär just nu nämligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0