Hey Arthur!

Har de senaste dagarna totalt överlyssnat på min spotifylista Hey Arthur! Vid närmare tanke, jag måste bli fyndigare när det kommer till att komma på namn...

Nu funderar jag på hur tråkigt man kan ha det egenligen. Har knappt varit utanför huset om man räknar bort igår då jag fick panikåka till affären för att köpa halstabletter. Min hals blir fan bara värre och värre. Inte har febern gett sig heller. Blöh.

Skulle helst vilja dra på mig mina springskor och springa fort som tusan någonstans med musik i öronen. Meen, jag hade förmodligen svimmat inom 50 m då jag får fruktansvärt lågt blodtryck när jag blir sjuk.

Hoppas resten av världen är frisk och kry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0