matteprov

Det är fan inte lätt att plugga när man har tinitus. Saken är bara, det är inte tinitus, utan en fågel. VÅRFÅGEL! Hallelujah!
.
Ska bli så grymt skönt när den här veckan är över, eller snarare, nästa vecka igen. Påsklovet har aldrig varit mer efterlängtat.
.
Blir bara mer och mer sugen på att resa till Berlin 1-4 maj, allt som saknas nu är en resekompis, gaah folk, varför vill ni inte dra från stan!??!
.
Har räknat ut att hotell + flyg kostar ungefär 1 800 per person för 4 nätter, helt okej right?

Kommentarer
Postat av: EMPO THE BEST

sv: haha nehe !:O spara till mig!!!! :D:D

haha kommer ihåg dom första dagarna när du alltid hade bullar med dig i skåpet som jag käkade :D mumma!

meeendu, vad ska du göra i berlin :O jag kan KANSKE hänga på, beror på när jag måste beställa kreta resan och så ;)

2010-03-22 @ 18:35:27
URL: http://emeliealdegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0