Bloggtips

Tänkte sprida lite kärlek genom att länka de bästa av bloggarna jag läser

Emelie Aldegren - empobabe
Fast...den här bloggen suger faktiskt egentligen! Eskööö! Min egna munkedalare som lever livet som träningsfreakande kinderägg i byn Munkedal. Helt nystartad blogg eftersom hennes gamla tog självmord...haha!

Sofia Vienna
En blogg jag hittade nyligen av att hon på något sätt hittade till min blogg, haha! Tjej med skön humor som delar min smak i fotografier. Även ett Tokio Hotel fan, där fastnade jag med en gång. Skön och varierad blogg!

Maria Alkefelt - Mirre
Mest känd som "Kenzas kompis". Make up-artist (BEGÅVAD!!) och duktig fotograf. Blogg man fastnar i LÄTT!

Matilda Olsson - matilove
Matilda aka Elin Kling lookalike! Foto- och modeblogg typ, inte missa! Och snart kommer jag tvinga Matilda att börja baka cupcakes igen, då kommer den här bloggen bli riktigt farlig!

♥♥♥

Blev bara 4 den här gången, there is still more to come!

Kommentarer
Postat av: EMPO THE BEST

hahahahhaha, rip emeliealdegren.blogg.se!

men välkommen empobabe :D!

2010-03-26 @ 18:21:42
URL: http://empobabe.blogg.se/
Postat av: sofie

JAGDÅÅÅÅÅ!?

jag gjorde fanimej fysik provet med feber...

2010-03-26 @ 19:04:49
URL: http://speroihs.blogg.se/
Postat av: matilda

hhihihihihi :D

jag borde göra något liknade någon dag :D

2010-03-28 @ 16:10:20
URL: http://matilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0