Bara en dag i Sofias liv...

Tog moppen till skolan i morse då jag har gaalet bråttom sen när jag ska hem. Hade mina hemmabakade snoddas/kärleksmums i en låda som låg i en påse tillsammans med min Mac-laddare och även min skolväska med dator och diverse böcker. 
.
I en kurva ser jag hur allt börjar glida åt vänster och ser att både påsen och väskan är på väg att åka av moppen. Lyckas fånga väskan i axelremmen (utan att ramla, wiihuu!) och stannar intill vägen och ser min lilla gröna påse ligga där, mitt i vägen. Speedar som tuuusan fram till skolan (detta var precis utanför skolan alltså), parkerar, och springer bort till vägen, just i tid för att se en bil köra rakt över påsen. 
.
RIP 30 st, übergoda Karleksmums. Laddaren kämpar nu för sitt liv, men det ser ljust ut, tack gode gud!

Kommentarer
Postat av: EMPO THE BEST

hahahaha, rip kakorna... SOFIA JÄVLA MÖRDARE!

2010-03-31 @ 10:10:02
URL: http://empobabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0