Carolina+Erik = ♥♥♥

Klockan 22,30 möttes jag och Carro upp för en promenad. Klockan 00,56 var jag hemma igen.

Satan vad jag älskar långpromenader, speciellt nattetid!

Och vad kommer man fram till under dessa turer?


Jo, Carolina och Erik's framtida barns namn.

Antal barn.

Vad alla Twilightböcker heter på svenska.

Vem David Hasselhoff är.

Vad Tokio Hotel tyckte om 3 svenska melodifestivalbidrag.

Krogskvaller.

Hur araber beter sig i sitt arabland.

Ni ser, viktiga och djupa ämnen tas upp.


Nä, sov gott nu!

Kommentarer
Postat av: Alina

ja här är det fint väder! tror jag bara ska ta det lugnt jag med=)

2010-06-21 @ 14:00:46
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: erik

ja gillar inte din rubrik sofia ...

2010-06-24 @ 00:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0