..Z..z..z..Z..Z..Z..z..z..Z..

Jag är så trött just nu att jag kanske dör...precis nu. Läste att folk som sett "Avatar" blir deprimerade och självmordsbenägna för att de hellre vill bo på Pandora. Hmm, jag tror jag är en av dem.
.
Nej faan på Pandora finns ju inga MCDONALDS RESTAURANGER!! 
.
Intervjun idag gick bra och han jag pratade var jättemysig och snäll mot mig, fiiiiiiiiiiiittifan var nervös jag var innan! Faan jag skakade som en naken julgran innan, men det släppte sen och nu väntar jag bara på svar som lär komma inom 2 veckor, spännande!

Kommentarer
Postat av: maja

Tackarrrr! :D Därför att jag är så kool ehehe (a) Eller kan det vara för att affärerna i Switz är så bra? Fast det är dom ju iofs inte haha, så min teori sket sig :( attans liksom!

2010-01-13 @ 22:12:44
URL: http://majaelsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0