praw

Uscha mig vilken film vi fick se idag i skolan... Förbannade tjommar! Gaah så jädra orolig film, fy tusan! Tacka vet jag Sleepy Hollow, en film med lyckligt slut kan behövas i denna skoldepp! Se inte BÄNKEN! (eller gör det, tankvärd film!)
.
Efter skolan mötte jag upp med mamma och mormor nere på stan för lite fullständigt ointressant shopping (= jag fick inget... haha) sen gick vi till Röda Rummet och fikade lite, bästa cafét i stan! 
.
FÖRRESTEN! Jag vägde min väska idag som jag kånkar på ungefär 5 km varje dag.... 6,3 KILO!! Konstigt att jag har ont i axlar och rygg va? 
.
Nu till lite mera intressanta saker, i veckan ska det inhandlas knästöd, ÄNTLIGEN! Längtar, älskar att bli pank på smärtlindrande saker. OBS. Ironi.
.
Fast först avslutar vi kvällen här hos Enarssons med feta räkmackor och fruktsallad med vit choklad till efterrätt.

Kommentarer
Postat av: EMPO THE BEST

SKYPE !!!!!!!!!!

2010-01-29 @ 20:27:08
URL: http://emeliealdegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0