Morsning!

FREEDAG!
.
Och inte vilken fredag som helst..nej, utan fredagen som alla andra skolbarn går till skolan förutom vi ÖP:are som inte börjar förrens på måndag!! Awesomeness!!
.
En liten sjuk grejj som hände i natt är att jag faktiskt vaknade redan klockan 06 av en RÅ smärta i knät. Jag skämtar inte, aldrig haft så ont där förut. Inte en susning om vad det kan ha varit men det var inte skönt haha. Fick gå ner och dricka lite vatten och tvinga ner 2 "motvärkochfebertabletter" (glömt namnet på dessa) innan jag gick upp igen, hade ont i ca 30 min sen när det släppte somnade jag med en gång. Och nu är all smärta som begraven. 
.
Nu ska jag dock ut och gräva upp mammas bil och sedan (tillsammans med mamma då såklart) åka till Vårdcentralen för blodprover. Å hej vad kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0