möörrn!

Gick precis upp, haha, sent? Men va fasen, jag fastnade att läsa i min bok så jag läste ut hela boken (jag började på den tidigare igår hehe) så jag släckte klockan 04,30 typ.


(det är 2 böcker i en, The Awakening och The Struggle)

Nu är jag uppe i allafall och ska springa bort till ICA och köpa schampoo för vårat är hel slut och sedan, eh ja, duscha innan jag drar ner på stan för lite smågrejjer som jag inte säger här än.

Och sen senare idag bär det av till munkedal och hem till EMELIE som idag fyller 17 år!!! Alla grattar hoppas jag? :O

Kommentarer
Postat av: EMPO THE BEST

TAAAAAAACCCKKKK KÖNNNA :D:D:D

aa, till present vill jag ha besöksrekord!

2010-01-07 @ 13:28:12
URL: http://emeliealdegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0