det här suger något som inte är kul

Jag hatar mig själv just nu.
.
Har haft en riktig toppen dag och kunde för första dagen på länge verkligen känna mig lite friskare. Vad händer?
.
Jo....helt plötligt ligger jag ensam på en fucking grav i snön!?!??!
.
Tog ju min vanliga väg hem nu på kvällen, genom kyrkogården (går inte gärna på vägen, ofta massa fullisar där) och började känna mig riktigt krasslig, de gjorde ont att andas o huvudet kändes jättetungt. 
.
Så plötsligt så svartnar de framför ögonen på mig (blodtrycksfall...något som dessvärre drabbar långa personer.. :( ) och jag tappar balansen och ramlar åt höger, rakt över en snöhög (den var hård...typ stelnad snöhög med nysnö över...) och över på andra sidan... Ja, rakt på graven. Låg där nån minut, lite förvirrad, lite rädd, lite...cp... Sen fick jag ringa mamma och äta massa halstabletter som kunde hålla mig vaken hem.
.
Nu är jag hemma iallafall, de känns som om någon slagit mig i huvudet med en planka och kört upp och ner med ett taggig gren i min hals + lungor. Det är lika skönt som det låter.
.
Jaja, nu vet ni att jag lever, tyck synd om mig :(

Kommentarer
Postat av: EMPO THE BEST

nejmen fy :O du är verkligen en lite oturs-köna :(



sv: hahahahahaha, jag kramade fyllot utanför charlichapling (?) (a) :D:D

2010-01-03 @ 22:47:41
URL: http://emeliealdegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0