2010?

GOD MORGON!!

nytt år, nya möjligheter!!

och Sofia har redan brutit 3 av sina nyårslöften... HAHAH!!!

Inte dricka sötdricka (jag tog mig en cider ca 10 min efter 12 slaget..)
Inte äta godis (det tog faktiskt hela 2 timmar innan det bröts!!)
Inte lägga sig för sent (gick inte och la mig förrens 4-5)

Ohh fuck!

Men jag resonerar såhär:

Gymmet är inte öppet idag så denna dagen räknas inte! Imorgon däremot...DÅ är det dags för förändring!

Nu ska jag gå ner och fixa varmchoklad till min lilla onda hals men gott nytt allihopa!

Kommentarer
Postat av: EMPO THE BEST

haha, men nyårslöfterna börjar ju när man vaknar dagen därpå tycker jag :O ^^

när ska vi kolla avaton? :D

2010-01-01 @ 12:54:33
URL: http://emeliealdegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0