sluuutkööörd

Herregud vad jag och mamma har skottat nu!! Ena sidan av huset där vi tidigare hade en gång var nu ett hav av 90 cm djup snö och våran höga brevlåda var ett minne blott, gömt djupt ner i snön så bara taket på den syntes.

Efter att vi skottat fram våran ytterdörr, bil, brevlåda, grind, garagedörr, uppfart och gång till brevlådan gick jag över till våran granne som spenderar första vintern som änka och skottade upp hennes uppfart och dörr samt brevlåda så hon kunde ta sig in och ut huset säkert. Hon blev så glad att hon började gråta, gulletant!

4 timmar höll vi på. Faan om det ser likadant ut imorgon.

Nu ska jag faktiskt ta ett bad i våran jaccuzzi och värma mig lite och samtidigt se på en film, låter helt okej va?

Kommentarer
Postat av: EMPO THA BEST

sv: hihi aaaa gudars så gott det är :D:D

2010-02-20 @ 18:36:24
URL: http://emeliealdegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0