womanizer

Har mensvärken FROM HELL.

Seriöst, när jag kom hem från skolan slog den till som ett blixtnedslag och jag har varit millimeter från att börja grina när 6 Ibumetin5 timmar inte funkar.

Hatar allt och alla typ (you know the feeling right?), "råkade" tillochmed kasta en plastbunke i huvudet på pappa (den gick sönder...ehhuurm) när han försökte vara rolig och påstod att mensvärk och PMS är bara något vi kvinnor hittat på för att använda som ursäkt om vi är sura.

Ha ha ha
.

Nu ska jag äta upp min choklad och sedan sova.

Om vi inte blåst bort i stormen som härjar här på Västkusten tills imorgon, see yah then.




Kommentarer
Postat av: sofie

hahahahhaha pms :D

2010-08-29 @ 23:01:10
URL: http://speroihs.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA vem kommer och gör dig på bra humör ja jag :D hahah

2010-08-31 @ 22:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0