Here we are at the start, I can feel the beating of our hearts

Det är inte nådigt alltså vilken jäkla huvudvärk jag haft idag, efter 2 timmar på Cactuz fick jag dra hem, huvudet kändes som om det skulle explodera, vilket det gjort nu i tre dagar.
.
Jag har ett såkallat väderhuvud, såfort det slår om och trycket ökar så dör alla hjärnceller i huvudet på mig och jag mår skitkass. Imorgon ska det tydligen blåsa 20 m/s och spöregna. Hej hej höst haha...!
.

.
Tänkte dra en promenad till ICA och köpa schampo, vårat var slut i morse så jag fick använda balsam istället vilket resulterade i ett väldigt märkligt hår idag, haha... Men först, ladda Ipoden med bäste musiken. TH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0