Drank a pint of beer, Me grief and tears to smother,

Det rullar på igen.

Tack vare mina absolut helt fantastiska vänner går det framåt. Älskar er!

Tänker inte sitta här och vara deprimerad, mina känslor kommer jag hålla för mig själv och inte spela ut här, nej, istället ska jag försöka få detta till att bli ett "feel good" place för mig själv.

Jag skulle nog kunna skriva en bok eller två om allt som har hänt den senaste veckan så jag tror vi hoppar över den delen och går över till nästa haha...


Men en sak är säker, jag är tillbaka!


Kommentarer
Postat av: EMPO

sofia nu blir jag riktigt orolig :( har det hänt något?!!! <3

2010-08-19 @ 18:00:28
URL: http://empobabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0