dancing on my own

Blev inte Göksäter, istället åkte vi till Bovallstrand och åt lunch innan vi fortsatte bort till en konsthögskola där de säljer material i toppkvalité.






Blev 3 nya pennor, en kol och 2 grafit, nya stompfar i olika storlekar, bättre sudd, knådgummi, topp- och pennvässare, pennfodral, fixativ spray samt ett block med 160 g A3 papper. Sofia nöjd haha..!

Så redan igår när vi kom hem var jag tvungen att prova det nya pappret, och jäääävlar vilken skillnad! Så sjukt mycket enklare att teckna på, resultat får ni se i morgon eller övermorgon.



Ska strax bege mig iväg mot mitt kvällsjobb, barnpassning, men innan det hinner jag med lite mer tecknande.

Kommentarer
Postat av: cm

Vem e dt du har ritat ??

2010-08-23 @ 21:46:39
Postat av: Sofia

sv;



Haha ingen typ :) Får se vem det liknar när den blir klar

2010-08-23 @ 22:39:14
URL: http://sofiaenarsson.blogg.se/
Postat av: m y y s a n o l s s o n

oh du verkar vara grym på att teckna! det skulle jag också vilja vara, riktigt roligt! :]



och th tjej är du också se jag.. gilla gilla gilla ♥

2010-08-26 @ 20:09:18
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0