20100805

Yes, back to work!

Igår, precis när jag var några ynka centimeter från att gå och lägga mig ringer såklart mamma....och pratar i en halvtimme...

Måste erkänna att de var väldigt skönt att snacka med min familj, har ju banne mig inte träffat dem på ett tag... Usch, nej, det ska bli galet skönt att slippa jobba sen.

Det kan jag lova att även mina knän och rygg håller med om. Det här jobbet dödar mig fysiskt. Hade stegräknare på igår under arbetstimmarna (alltså 4 timmar) och den räknade ihop 14 000 steg, vilket är 4 000 mer än vad man ska gå under en dag för ett hälsosamt och rörligt liv.

Nej, idag är vi bara två som jobbar och min buss går snart så ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0